گروه حقوقی هیواد

وکالت در امور کیفری

وکالت در امور کیفری با گروه حقوقی هیواد.

گروه حقوقی هیواد با داشتن وکلای حرفه‌ای پاسخگوی شما برای وکیل کیفری در کرج و وکیل کیفری در تهران می‌باشد. شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما در تماس باشید. در خدمت شما هستیم. 

مطالعه بیشتر: وکیل ملکی

 

گروه حقوقی هیواد webp

۰۹۱۲۱۳۲۱۰۲۳ || ۰۹۱۲۲۴۴۲۴۸۸ || ۰۹۱۲۵۶۷۱۶۸۳

 مطالب بیشتر: وکیل ملکی

وکیل کیفری 

در برابر اتهاماتی که از سوی اشخاص دیگر یا مدعی‌العموم به شخص وارد می‌شود، همانند سرقت، جعل، کلاهبرداری، خیانت در امانت…، حضور وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اعم از وکیل کلاهبرداری، وکیل خیانت در امانت، وکیل قاچاق مواد مخدر، وکیل توهین و فحاشی، وکیل قتل و… حافظ این حقوق بنیادین است.
از سوی دیگر به منظور حفظ حقوق بزه‌دیدگان و شکات، همراهی وکلای پایه یک هیواد در چگونگی طرح شکایت و جمع آوری و ارائه مستندات و ادله قانونی، مسیر احقاق حقوق از دست‌رفته ایشان را هموار و روشن‌تر می‌نماید.

وکیل کیفری در کرج

سوال اینست که وکیل کیفری چه وظایفی را دارد؟؟؟

 از وظایف اصلی وکیل کیفری در کرج تهیه‌ی یک دعوی درست است.

زمانی که شما به عنوان موکل به گروه حقوقی هیواد برای وکیل کیفری مراجعه می‌نمایید،وکیل کیفری در کرج یکسری وظیفه که مهم ترین آن اینست که مطالبات موکل خود را با شکایت هایی که تنظیم کرده است بیان کند. و یک دفاعیه را تنظیم کند.

جنبه دیگر اینست که وکیل کیفری می‌تواند نمایندگی و وکالت اشخاصی که به علت جرم کیفری متهم شده اند را قبول نماید.

مثلا وکلای کیفری پرونده‌های جنایی شخصی را که به قتل عمدی متهم شده را بررسی می‌نمایند و مشخص می‌کنند که آیا جرم مشخص شده به روشی منطبق قانون انجام گرفته است یا خیر؟

در نهایت ارزیابی به سبک آن‌ها و تحلیل و ارائه درست آنهامی‌تواند منجر به تقاضای تخفیف در مجازات شود.

وکلای متبحر در وکالت در امور کیفری همینطور می‌توانند در زمان بازجویی و دادرسی هم نقش داشته باشند.
حتی در مهم‌ترین جنایات، مواردی را که باعث کم تر شدن مجازات مجرم مورد نظر شود را همراه با مدارک معتبربه دادگاه ارائه می‌دهند.

وکیل کیفری در تهران

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به ویژگی مهم وکیل کیفری در تهران بپردازیم.

1.وقت شناسی وکیل کیفری

در بیشتر موارد در پرونده‌های حقوقی، زمان بشدت مهم است. به همین دلیل بهتر است برای این مورد بهترین وکیل کیفری تهران را از گروه حقوقی هیواد انتخاب نمایید.

چون وکیل در امور کیفری باید کاملا وقت شناس باشد. تا در صورت بوجود آمدن هر شرایطی بتواند در وقت لازم بهترین عکس العمل را داشته باشد و بهترین عمل را انجام دهد. 

2.عادل بودن دیگر ویژگی وکلای کیفری

عادل بودن از مهم ترین ویژگی های وکلای گروه حقوقی هیواد می‌باشد.چون حق هیچکدام از طرفین نباید ضایع شود.

3.روانشناسی افراد را بلد باشد .

یک وکیل کیفری در تهران اینست که بر روانشناسی افراد سلطه داشته باشد. اینکه بتواند بر امور غلبه کند و برای موکل خود نتایج مثبت فراهم آورد.

4.پزشک قانونی

در امورات کیفری پطشکی قانونی خیلی نیاز است.
پس از ویژگی‌های وکیل کیفری در کرج اطلاعات کامل و کافی در مورد پزشکی قانونی است. در صورت بروز خطا بتواند آنها را به خوبی اصلاح نماید.

و…

بهترین وکیل کیفری در کرج

از موارد مربوط به دعاوی کیفری می‌توان به این موارد اشاره کرد.

جعل امضا، سرقت ، آدم ربایی ، کلاه برداری ، ضرب و جرح ، افترا ، جراحت پزشکی، مزاحمت تلفنی ،خیانت در امانت، روابط نامشروع

بهترین وکیل کیفری در تهران

وکیل کیفری در تهران با داشتن وکالت از موکل خود می‌تواند مدارکی چووکالت نامه وکیل کیفری، طرح دعوی یا همان شکوائیه، در صورت نیاز شهادتنامه و کارت ملی و مشخصات متهم  را تهیه نماید.

حقوق کیفری

درباره ما

  • دعاوی مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی
  • مشاوره و قبول وکالت در دعاوی کیفری از قبیل جعل، توهین و فحاشی، سرقت، خیانت در امانت، تجاوز، قاچاق مواد مخدر، ارتشاء، ربا، پولشویی، کلاهبرداری

گروه وکلای پایه یک و متخصص هیواد با معرفی وکالت در امور کیفری و  وکیل کیفری در تهران و وکیل کیفری در کرج بهترین و مطمئن ترین مسیر را جهت قوانین سرقفلی به شما نشان می‌دهند.

وکلای پایه یک دادگستری و متخصص هیواد به دنبال گسترش فرهنگ مشاوره قبل از انجام هر اقدامی که جنبه­ای حقوقی دارد، هستند تا با ارائه راه­کارهای صحیح حقوقی تبعات اقدامات نادرست را مرتفع نموده یا کاهش دهند.

نظر دهید

پاسخ دهید

گروه حقوقی هیواد
Logo