گروه حقوقی هیواد

وکیل قرار تأمین خواسته

گروه حقوقی هیواد با داشتن وکلای حرفه‌ای تامین خواسته پاسخگوی شما برای وکیل قرار تأمین خواسته در تهران و وکیل قرار تأمین خواسته کرج می‌باشد. شما می‌توانید برای مشاوره و تعیین وقت با ما در تماس باشید. در خدمت شما هستیم. 

۰۹۱۲۱۳۲۱۰۲۳ || ۰۹۱۲۲۴۴۲۴۸۸ || ۰۹۱۲۵۶۷۱۶۸۳

 مطالب بیشتر: وکیل ملکی

قرارداد تامین خواسته چیست؟
قراردادی توافقی است بین دو یا چند طرف که از نظر قانونی قابل اجرا است. هر طرف می تواند برای اجرای قرارداد به دادگاه مراجعه کند. این قراردادها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که طرفین معامله در مورد شرایط توافق نامه شفاف هستند.
به طور معمول، قراردادها باید به صورت کتبی بسته شوند تا وزن قانونی داشته باشند. برخی از قراردادهای شفاهی نیز ممکن است از نظر قانونی قابل اجرا باشند.

قرارداد تنها در صورتی قانونی است که هر دو یا همه طرفین به طور داوطلبانه و فارغ از هرگونه اجبار آن را منعقد کنند. اگر یکی از طرفین قرارداد شرایط مندرج در قرارداد را رعایت نکند، مرتکب نقض قرارداد شده است. در این صورت یک وکیل تامین خواسته حرفه ای میتواند به شما در پیگیری این قرار کمک کند.

قانون قرارداد  تامین خواسته چیست؟
قانون قرارداد تامین خواسته مجموعه ای از قوانین مربوط به انعقاد و اجرای توافقات است. این حوزه قانون بر جنبه های مختلف قراردادها حاکم است، از جمله:
• بستن قراردادها.
• انجام قراردادها.
• ایجاد راه حل عادلانه در صورت نقض قرارداد.

شما هر زمان که تجارت دارید از قانون قرارداد استفاده می کنید که احتمالا با یک وکیل تامین خواسته هم در این خصوص مشور می‌کنید با مطالعه موارد زیر اطلاعات خود را افزایش دهید. مصرف کنندگان و شرکت ها به طور یکسان از قرارداد تامین خواسته زمانی استفاده می کنند که در حصوص موارد زیر باشد:
• خرید و فروش کالا.
• صدور مجوز فعالیت ها یا محصولات.
• انعقاد قراردادهای استخدامی.
• انعقاد قراردادهای بیمه.
قراردادهای تامین خواسته معتبر اجازه می دهد تا این معاملات به آرامی و بدون سوء تفاهم برای هیچ یک از طرفین درگیر انجام شود. تا همه طرفین بتوانند با اطمینان امور خود را انجام دهند.

وکیل قرار تأمین خواسته در کرج

بهترین وکیل قرار تامین خواسته در کرج باید به نحوی شمارا پشتیبانی کند که بدون هیچ نگرانی فقط قرارداد خود را امضا کنید و یا در دعاوی حق اصلی شما به شما بازگردد.

علاوه بر این درخواست تأمین خواسته در صورتی مورد قبول قرار می­‌گیرد که خواسته مورد نظر خواهان معلوم و عین معین باشد.

لازم به ذکر است که خوانده نیز می‌­تواند از دادگاه تقاضا نماید. برای تضمین جبران خسارات مربوط به هزینه دادرسی و حق ­الوکاله، خواهان خسارات احتمالیِ متناسب با موضوع را نزد صندوق دادگستری بسپارد.

نکته بسیار مهم در خصوص وکیل درخواست تأمین خواسته آن است که اگر این درخواست، قبل از دادخواست اصلی داده شود، باید ظرف ده روز از زمان  “صدور قرار تأمین” نسبت به اقامه دادخواست اصلی اقدام کند.

در غیر این صورت قرار تأمین به درخواست خوانده لغو می­‌شود. (ماده 112 قانون آیین دادرسی مدنی)

هنگام کار با یکوکیل قرار تامین خواسته در کرج چه انتظاری باید داشته باشید؟
کار با یک وکیل قرار تامین خواسته در کرج به شما این امکان را می دهد که از توافق یا قراردادی که استفاده می کنید اطمینان داشته باشید. هنگامی که سند شما کامل شد، باید انتظار داشته باشید که:

•سند از لحاظ قانونی باید اجرا شود و این سند در هر دادگاهی باقی خواهد ماند.
• شما همه شرایطی را که با آنها موافقت می کنید درک می کنید و با قرارداد کامل راحت هستید – وکیل قراردادی شما باید همه شرایط را برای شما توضیح دهد.

اگر با محتوای یک سند مشکل دارید،وکیل قرار تامین خواسته خوب در کرج شما باید تلاش کند تا این مسائل را برای شما روشن کند، بنابراین محصول نهایی برای نیازهای شما کار می کند.
دانش، مهارت و تجربه.
همچنین می توانید انتظار داشته باشید که وکلای قراردادی با تمام جنبه های فرآیند قرارداد آشنا باشند تا بتوانند از عواید مشتریان خود محافظت کنند.

وکیل قرار تامین خواسته حرفه ای در کرج باید شرایط صریح و ضمنی یک توافق نامه کتبی را درک کنند و بهترین راه برای اجرای توافق را بدانند در صورتی که یکی از طرفین قرارداد به تعهدات خود عمل نکند.

یکوکیل قرار تامین خواسته با تجربه در کرج از مقررات و قوانین مربوط به قراردادهای قراردادی خاص و همچنین آخرین تصمیمات دادگاه ها در مورد یک حوزه خاص از قانون آگاه خواهد بود.

اگر با یکوکیل قرار تامین خواسته در کرج برای ایجاد یک قرارداد برای تجارت خود کار می کنید، باید وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه قراردادها برای رشته شما دانش دارد. زمینه های تخصصی می تواند شامل موارد زیر باشد:
• استخدام.
• حقوق مالکیت معنوی.
• خرید و فروش خدمات و/یا کالا.
• ذخیره سازی.
• حمل و نقل.

صرف نظر از نوع قراردادی که ایجاد می کنید، وکیل قراردادی شما باید این مهارت های کلی را داشته باشد:
• مذاکره: وکلای قراردادی مذاکره کنندگان خوبی هستند که می دانند چگونه از مشتریان خود و نیازهای آنها نمایندگی کنند.

• تحقیق:

وکلای قراردادی در کرج در مورد تحولات حقوقی تحقیق می کنند و آنها را قادر می سازند تا قراردادهایی را تهیه و تأیید کنند که در دادگاه قابل دفاع باشد و هیچ خللی نداشته باشد.

• نوشتن:

وکلای قراردادی در کرج از مهارت‌های نوشتاری برای نشان دادن مواضع مشتریان خود از طریق قرارداد استفاده می‌کنند و می‌دانند که چگونه از قالب‌ها، بندها و عبارات مختلف برای ایجاد یک قرارداد قوی استفاده کنند.

به طور استثنایی ابلاغ قرار تأمین خواسته به خوانده در مواردی می­‌تواند. پس از اجرای آن صورت پذیرد. به موجب ماده 117 قانون آیین دادرسی مدنی “قرار تأمین باید فوری به خوانده ابلاغ شود و پس از آن اجراء شود.

در مواردی که ابلاغ فوری ممکن نباشد و تأخیر اجراء باعث تضییع یا تفریط خواسته گردد.

ابتدا قرار تأمین اجرا و سپس ابلاغ می‌­شود.”  لازم به ذکر است جهت استفاده از این ساز و کار قانونی که تحت عنوان “ابلاغ قبل از اجراء” است. این درخواست باید از سوی خواهان در دادخواست یا به صورت یک لایحه پس از ارجاع پرونده به شعبه رسیدگی‌­کننده طرح و تصریح شود.

وکلای ملکی هیواد در کرج و تهران راهنمای شما خواهند بود.

یرای تعیین وقت برای ملاقات وکیل قرار تأمین خواسته در کرج کافیست با گروه حقوقی هیواد تماس حاصل فرمایید.

وکیل قرار تأمین خواسته در تهران

وکیل قرار تأمین خواسته در تهران  آگاه است که پس از آنکه حکم قطعی به بی حقی خواهان صادر شود. و یا خواهان دعوی خود را مسترد نماید. قرارداد تأمین خواسته خود به خود مرتفع می‌­شود.
در این شرایط اگر برای مثال ملکی به موجب قرار تأمین خواسته توقیف شده باشد.
و خواهان یا خوانده پس از صدور حکم قطعی مبنی بر بی حقی خواهان بخواهند “رفع اثر از قرار تأمین خواسته” نمایند. باید ضمن یک لایحه از دادگاه صادر کننده قرار تأمین، درخواست خود را مطرح کرده.

و پس از اخذ دستور از دادگاه مبنی بر “رفع اثر از قرار تأمین خواسته” به اداره ثبت مربوطه نیز مراجعه و بدین وسیله ملک موصوف را از توقیف خارج نمایند.
در عین حال اگر خواهان مبلغی را به عنوان خسارت احتمالی نزد صندوق دادگستری سپرده باشد.
و ظرف موعد قانونی مندرج در ماده 120 قانون آیین دادرسی مدنی (بیست روز از تاریخ ابلاغ حکم قطعی) درخواست جبران خسارات وارده از سوی خوانده به دادگاه صادر کننده قرار تأمین خواسته واصل نشده باشد.

خواهان می­‌تواند ضمن درخواست رفع اثر از قرار تأمین خواسته، نسبت به استرداد مبلغ سپرده شده نزد صندوق دادگستری اقدام نماید.

برای انجام امور فوق و پیگیری امر قضایی، حضور وکیل قرار تأمین خواسته در تهران و یا وکیل تامین خواسته در کرج ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وکیل قرار تأمین خواسته در تهران با دانش حقوقی و آشنایی بیشتری نسبت به فرد عادی با مراحل رسیدگی، ضمن تسریع رسیدگی، امکان و احتمال توقیف اموال مورد نظر را فراهم آورد.

بهترین وکیل در امور تامین خواسته

بهترین وکیل در امور تامین خواسته، در دعاوی حقوقی به این صورت تعریف می‌شود. اشخاص برای وصول مطالبات یا احقاق حقوق خود اقدام به اقامه دعوی نزد مراجع قضایی می­‌نمایند.

اما گاهی به دلایل مختلف، از جمله احتمال تضییع حقوق خود تا موعد رسیدگی و یا طولانی مدت بودن جریان دادرسی ناچار هستند. تا با تمسک به تمهیدات قانونی، از مشکلات ناشی از مسائل فوق پیش­گیری کنند.
بر این اساس، قانونگذار با پیش­بینی “قرار تأمین خواسته” از حقوق خواهان در دعاوی حمایت نموده است. در این مرحله حضور و همراهی وکیل تأمین خواسته جهت حفظ حقوق خواهان حائز اهمیت است.

مبحث اول از فصل ششم باب سوم قانون آیین دادرسی به طور تفصیلی به این مقوله پرداخته است. که وکلای پایه یک دادگستری هیواد آن را به تفصیل بیان می کنند.

تأمین خواسته از جمله دعاوی غیر مالی محسوب می‌­شود.
بنابراین برای اقامه این دعوی حتی اگر موضوع دعوای اصلی مطالبه مالی باشد. هزینه دادرسی مربوط به درخواست صدور قرار تأمین خواسته غیر مالی محاسبه می­‌شود.

به موجب ماده 108 قانون آیین دادرسی مدنی خواهان می­‌تواند. این قرار را به صورت دادخواستی مستقل قبل از تقدیم دادخواست اصلی و یا ضمن دادخواست یا در جریان دادرسی مادام که حکم قطعی صادر نشده است، به دادگاه تقدیم نماید.
دادگاه با بررسی پرونده و دلایل مطروحه از سوی خواهان قرار قبولی یا رد تأمین خواسته را صادر می­‌نماید. و این قرار (اعم از قبول یا رد تأمین) به موجب ماده 119 قانون آیین دادرسی مدنی، قابل تجدیدنظر خواهی نیست.

اما قرار تأمین پس از ابلاغ به طرف مقابل ظرف مدت ده روز قابل اعتراض نزد دادگاه رسیدگی­  کننده به موضوع است (ماده 116 قانون آیین دادرسی مدنی).

البته در چهار مورد دادگاه مکلف به قبول درخواست تأمین خواسته است:

1- دعوا مستند به سند رسمی باشد.

2- خواسته در معرض تضییع یا تفریط باشد.

3- در مواردی از قبیل اوراق تجاری واخواست شده که به موجب قانون، دادگاه مکلف به قبول درخواست تأمین باشد.

4- خواهان، خسارتی را که ممکن است به طرف مقابل وارد آید.

نقداً به صندوق دادگستری بپردازد. و عنوان این خسارت در قانون “خسارت احتمالی” و تعیین میزان آن بنا بر نظر قاضی پرونده است.

بدیهی است مادام که این خسارت احتمالی به صندوق دادگستری سپرده نشود، صدور و اجرای قرار تأمین ممکن نخواهد بود.

گروه حقوقی هیواد

۰۹۱۲۵۶۷۱۶۸۳
۰۹۱۲۱۳۲۱۰۲۳
۰۹۱۲۲۴۴۲۴۸۸۰

ما در خدمت شما هستیم.

وکیل تامین خواسته معتبر و مجرب در تهران و کرج – وکیل کلاهبرداری حرفه ایبهترین وکیل تقسیم ارثوکیل برای حضانت فرزند

وکلای پایه یک دادگستری و متخصص هیواد به دنبال گسترش فرهنگ مشاوره قبل از انجام هر اقدامی که جنبه­ای حقوقی دارد، هستند تا با ارائه راه­کارهای صحیح حقوقی تبعات اقدامات نادرست را مرتفع نموده یا کاهش دهند.

نظر دهید

پاسخ دهید

گروه حقوقی هیواد
Logo