گروه حقوقی هیواد

وکیل سرقفلی در تهران

وکیل سرقفلی در تهران

اگر به دنبال یک وکیل سرقفلی در تهران می‌گردید که خبره هم باشد. وکلای هیواد با سال‌ها تجربه  اینجا هستند. تا پایان حل مشکلات حقوقی شما حامی شما هستند.

مبلغ سرقفلی

زمانی که مالک یک مکان تجاری یا مغازه را بخواهد به شخص دیگری اجاره دهد، می‌تواند یک مبلغ مشخص شده ای را که در قرارداد هم به آن اشاره کرده است. را به عنوان مبلغ سرقفلی دریافت کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه از وکیل سرقفلی در تهران بهره جویید.

وکیل سرقفلی در تهران

حقوق مستاجر در خصوص مبلغ سرقفلی

وکیل سرقفلی در تهران به شما خواهد گفت که مستاجر هم این اختیار قانونی را دارد که در یک مدت زمان معین ملک را اجاره نموده است.

همچنین در خصوص وکیل سرقفلی در تهران مستاجر قصد واگذاری آن حق را به یک مستاجر دیگر دارد. همان میزان مبلغ سرقفلی را از مستاجر جدید بگیرد.

همانطور که پس از تمام شدن مدت عقد اجاره، مستاجر باید پول پیش را که مالک واگذار کرده است، بگیرد و در عوض ملک مالک را به خودش بازگرداند.
در مورد سرقفلی هم این موضوع همین است. بعد از تمام شدن مدت قرارداد اجاره و یا تمام شدن این قرارداد، مستاجر قادر خواهد بود. از لحاظ شرعی و قانونی، همان مبلغ سرقفلی را که به مالک داده است از او مجددا باز پس گیرد.

بهترین وکیل سرقفلی در تهران

سرقفلی به شهرت خوب یا شناسایی برندی اشاره دارد که یک واحد تجاری از آن برخوردار است. از قول بهترین وکیل سرقفلی در تهران، در ورشکستگی و سایر حوزه های حقوقی، سرقفلی یک دارایی نامشهود محسوب می شود. 

سرقفلی معمولاً به عنوان تفاوت بین قیمت خرید یک شرکت و مجموع ارزش بازار منصفانه آن محاسبه می‌شود. 

تغییر و عدم ثبات از ویژگی‌های بارز سرقفلی است که یک وکیل سرقفلی خبره در تهران می‌تواند شما را در این خصوص راهنمایی کند.

  سرقفلی دارای اجبار قانونی نیست و تنها با توافق دو طرف برقرار می‌شود.

وکیل در کرج

اگر به دنبال وکیل سرقفلی در کرج هستید کلیک کنید.

تفاوت وکیل سرقفلی و وکیل کسب و پیشه

وکیل حق کسب و پیشه یک حرفه‌ای حقوقی است که در زمینه‌ی حقوق تجارت، حقوق کسب و کار و مسائل مرتبط با آن فعالیت می‌کند. این نوع وکیل به کسب و پیشه‌ها، شرکت‌ها، کارفرمایان و کارگران در امور حقوقی مربوط به کسب و کارها کمک می‌کند و آن‌ها را در مسائل قانونی مختلف همراهی می‌کند. وکیل حق کسب و پیشه باید دارای دانش و تجربه کافی در زمینه حقوق تجارت، قوانین مالیاتی، قراردادها، حقوق کارگران، حقوق تجارت بین‌المللی و سایر مسائل مرتبط با کسب و کارها باشد. این وکیل باید توانایی تحلیل قراردادها، ارائه مشورت‌های حقوقی، نظارت بر روند مذاکرات تجاری و حضور در دادگاه را داشته باشد. وکیل حق کسب و پیشه علاوه بر حل و فصل اختلافات قانونی، ممکن است به مشتریان خود کمک کند تا در امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، قراردادهای تجاری و سایر مسائل حقوقی مرتبط با کسب و کارها راهنمایی کند. این وکیل همچنین ممکن است به کسب و پیشه‌ها در امور استخدام، تعطیلات، اجاره فضا، خرید و فروش و سایر مسائل روزمره حقوقی آن‌ها کمک کند. بنابراین، وکیل حق کسب و پیشه نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در حفظ حقوق و منافع کسب و کارها دارد و با تجربه و دانش لازم، به موکلان خود در امور حقوقی مرتبط با کسب و کارها بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

گروه وکلای پایه یک و متخصص هیواد با معرفی وکیل سرقفلی در تهران و وکیل سرقفلی در کرج بهترین و مطمئن ترین مسیر را جهت قوانین سرقفلی به شما نشان می‌دهند .شماره تماس با گروه حقوقی هیواد:

۰۹۱۲۱۳۲۱۰۲۳ || ۰۹۱۲۲۴۴۲۴۸۸ || ۰۹۱۲۵۶۷۱۶۸۳

وکیل سرقفلی با تجربه و متخصص | وکیل سرقفلی خبره | وکیل متخصص دعاوی سرقفلی 

وکلای پایه یک دادگستری و متخصص هیواد به دنبال گسترش فرهنگ مشاوره قبل از انجام هر اقدامی که جنبه­ای حقوقی دارد، هستند تا با ارائه راه­کارهای صحیح حقوقی تبعات اقدامات نادرست را مرتفع نموده یا کاهش دهند.‌

هیواد را دنبال کنید

نظر دهید

پاسخ دهید

گروه حقوقی هیواد
Logo